Sunday, September 13, 2009

Satu hari di hari raya...

Kali ni kami sambut raya di kampung opah di kemasik, terengganu.. Insyaallah akan upload gambar bebanyak tapi agak lambat sket memandangkan laptop ni mcm seram sejuk nak demam..hihihi.. banyak sangat virus dok membiak la gamaknya..:D nak edit gambar pun dah tak bleh..huhuhu... so, layan la dulu gambar nan sekeping ini...

3 comments:

dilaOHdila said...

alahai anak dara baju kurung merah tu
mesti tak sabaq nak gi jalan tu...(hehehhehe)
Nunu mana lagi gambaq?

.: SharLeenZ :. said...

geramnye tgk anak dara tuh.. ngan teruna encem tu...
ala yani sekeping jerk.. tak sabo nak tunggu hat berkeping2 tuh...

miesha said...

salam. selamat hari raya aidilfitri. comeiii nyer anak-anak yani niee..geram tengok. kalau anak saya jumpa ngan anak yani mesti seronok...coz anak saya suka sangat kalau dpt jumpa kawan2