Monday, March 30, 2009

sambung lagi...

Kali ni sambung gambar masa balik aritu... Suka gambar2 ni sebab suasana kampung yang best! Jarang nak dapat gambar gini... Hafiy pun mmg enjoy habis. Sumer binatang kalau bleh dia nak pegang.. takde retinya nak takut...
*aritu gambar hafiy n hurin je. Kali ni aunty shira, achik amy n paksu wan plak nak interprem :)

8 comments:

dilaOHdila said...

wow nunu
shunteknya view ni
teruja aku wei
ni kat tengah bendang ka

phalinn said...

memang best suasana kampung
cantik belaka gambar2
keep it up

baby102 said...

beraninya hafiy pegang binatang. kalau aqil tengok kucing ya ya je mcm suka, bila kucing tu gerak je dia pun lari sama.

E-Marlin said...

bukan main si hafiy tu...

***cantikla gambar berlatarbelakangkan padi......damai mataku memandangnya...

Idida Aziz said...

bestnyer kampung cenggini....sejuk menghijau jer...
berani dia pegang ayam tuu...tu mcm nk cekau lembu jugak....baru la lelaki sejati :D

leily's said...

oo..de sambungan lagik yep..
bani ler abg hafiy tu pegang ayam...
jaga2, jgn pegang ayam yang baru banak sudahle.. :)

Anonymous said...

adik...
lama tak tinjau FP tengok2 dah pindah rumah... kak amoi nak blaja cantikan blog ngan FP ni.

bila nak ajar :)

Sri said...

Bila nak mai Shah Alam?? Turun laaa KL, Mie dah balik from London kan?? Jom laaa aku banjer Nasi Lemak :P